Konferencia Chopok Nr. 1/2024: Budovanie zamestnaneckej značky a kultúry. Ilúzia dobrého mena firmy alebo realita zamestnaneckej skúsenosti?

1. DEŇ │ 18. APRÍL 2024 (štvrtok)

 

08:30 - 09:30 Registrácia účastníkov
   
09:30 – 09:45 

OTVORENIE KONFERENCIE

 

moderátori konferencie:

Ľudmila GUERIN │Prezidentka HRcomm; Group Sales & HR Director, ZľavaDňa, Foxoboxo

Miroslava RYCHTÁRECHOVÁ Členka predstavenstva HRcomm; CE Head of Market Services manager for CZ,SK,HU; Tesco Central Europe

   
09:45 – 10:25

Pravdy a mýty o zamestnávateľskom trhu

Daniel BRADÁČ │ Managing PartnerGenerations Brand Consulting Agency

 

  • Čo chcú CEO a čo chcú HR a čo zamestnanci?
  • Trend a korelácia “hrdosti na značku” a "hrdosti na produkt/službu, ktorú poskytujete”
  • 5 najdôležitejších vecí, ktoré CEO považujú v dnešných časoch budovania značiek a firiem za najdôležitejšie?
  • Najdôležitejšia hodnota vo firmách v roku 2023 podľa zamestnancov?
  • Na akých 5 problémov narazíte pri Employer brandingu
  • Kde sú mladí?
  • Historických 5 generácii na pracovisku - príležitosť alebo problém?
  • Prečo sa zabúda na "mamičky na materskej" a aké to má dôsledky?
  • Prečo sa nemôžete čudovať, že vaši zamestnanci nekomunikujú a aký to má vplyv na kultúru spoločnosti?
  • Príklady, dáta, skúsenosti, tipy.
  • Unikátne know-how zo 44 firiem a rozhovorov so CEOs
   
10:25 – 11:05  

Budovanie firemnej kultúry nie je manažérska ezoterika

Tatiana ORGLEROVÁ │ Regional HRD CEE&ME, Knauf Insulation

 

  • “Firemná kultúra sa buduje odspodu”… neverte podobným mýtom a prečo to tak FAKT nie je
  • Prieskum firemnej angažovanosti je dobrý sluha, ale zlý pán
  • Prezradím, čo je dôležitejšie ako engagement, learning culture a agility – tipnete si?
   
11:10 – 11:40 Coffee break
   
11:40 – 12:40

PANELOVÁ DISKUSIA:

Je dnes zamestnanecká značka a kultúra firmy odrazom kvality jej lídrov a zamestnancov alebo vytvárajú len ilúziu ideálnej zamestnaneckej skúsenosti?

 

Hostia:

Branislav JENDROĽ │ Riaditeľ úseku služieb poistencom, DÔVERA zdravotná poisťovňa

Juraj FEHERVARI | CEO a majiteľ, Be Lenka 

Igor JANOK | Konateľ a generálny riaditeľ, Up Dejeuner a Up Slovensko

   
12:45 – 14:00 Obed
   
14:00 – 14:40
Zmysel definovania firemnej kultúry v procese zmien
Patrícia WALSHEOVÁ HR Manager, Mercedes -Benz Slovakia
 
  • Transformácia Mercedes-Benz Slovakia aj jej vplyv na firemnú kultúru
  • Postup pri definovaní firemnej kultúry a príklady
  • Spolupráca s externými konzultantmi vs. interná práca na projekte 
  • Naplnenie cieľov projektu a ďalšie kroky
   
14:40 – 15:20

Budovanie prostredia a kultúry vo firme Kros – ako sa to dá a čomu sa radšej vyhnúť

Jana HADERKOVÁ Riaditeľka spoločnosti, Kros

 

  • Aké hodnoty dnes Kros má, čo znamenajú
  • Ako sme ich identifikovali a dostali medzi zamestnancov
  • Príklady, čo mám pomáha, čo a ako robíme
  • Príklady, čo nevyšlo
  • Čo je stále pre nás výzva
   
15:25 – 15:45 Coffee break
   
15:45 – 16:25
Zamestnanecká skúsenosť ako cesta: Harmónia poslania, hodnôt a firemnej kultúry 
Alica ŠTEPÁNOVÁ KOLÁROVÁ │ Personálna riaditeľka, Henkel Slovensko a HRBP pre HR Európa
 
  • Angažovanosť zamestnancov sa globálne už takmer 20 rokov nemení. Dá sa zvýšiť a ako?    
  • Hovoriť a robiť nie je to isté. 
  • Úloha vedenia firmy a koordinovaná aktivácia spätnej väzby zdola. 
  • Zamestnanecká skúsenosť v Henkel Slovensko: praktické informácie.
   
16:25 – 17:05

Ako môžu vnímať tému firemnej kultúry bežní zamestnanci? 

Ľubica TAKÁČOVÁ Managing Director, Senior Tréner, Life Up;

Členka predstavenstva HRcomm

 

  • Typy firemných kutúr, ktoré vedia celkom jasne interpretovať aj bežní zamestnanci, pre ktorých je táto téma niekedy menej uchopiteľná
  • Znaky firemných kultúr reprezentované cez ľahko zapamätateľné analógie
  • Prečo je užitočný model vnútorno - vonkajšej orientácie pri skvalitňovaní firemnej kultúry
  • Ako vyjadrenia ľudí o kvalite firemnej kultúry ovplyvňujú, niekedy aj korigujú toxicitu vo firmách

 

   
17:05 – 17:20 Coffee break
   
17:20 - 18:05

Networkingová ekšn Quickfire

Veríte, že 2+2 je viac ako 4? V programe QUICKFIRE z dielne Catalyst zažijete fakt, že tím je viac ako len súčet jednotlivcov. 
V tíme spolu dokážete neskutočné veci. Popritom si užijete kopu zábavy a spoznáte nových ľudí v inom svetle. 

   
od 17:20 Voľný program (čas na wellness, prechádzku, beh ...) 
   
19:00 – 21:00 Večera
   
od 21:00 Večerný networking

2. DEŇ │ 19. APRÍL 2024 (piatok)

 

09:30 -  09:45

OTVORENIE 2. DŇA KONFERENCIE

 

Moderátorka:

Miroslava RYCHTÁRECHOVÁ Členka predstavenstva HRcomm; CE Head of Market Services manager for CZ,SK,HU; Tesco Central Europe

   
09:45 - 10:25

Nepíšte o inšpiratívnom pracovnom prostredí.

Ako značky menia svoju podobu, aby zostali relevantné pre ďalšie generácie?

Tomáš PETREK  CEO & Co-owner, GoBigname

 

  • Ako zaujať talenty v dobe krízy pozornosti?
  • Ako nastaviť brand kódy značky v dobe hyperkonkurencie?
  • Aké najčastejšie chyby robia firmy pri budovaní značky?
  • Lekcie z viac ako 250 lokálnych a svetových projektov
   
10:25 - 11:05
Backstage sveta Titanov: Kde končí sci-fi a začína realita?
Róbert DUSÍK │ CO-FOUNDER & CEO, TITANS freelancers
Marek GREŠKO │ CO-FOUNDER & CEO, TITANS freelancers
 
  • Employee Value Proposition / Employee Branding - Buzzwords súčasnosti?
  • Kultúra - nástenka či zrkadlo firmy?
  • Lessons Learned pri staffovaní tímov
  • PR = / VS REALITA
  • Rast firmy - aké zmeny v tímoch priniesol?
   
11:10 – 11:40 Coffee break
   
11:40 - 12:40

PANELOVÁ DISKUSIA:

Aké sú aktuálne trendy budovania zamestnaneckej značky? Zostáva naďalej poctivá komunikácia hodnôt spoločnosti kľúčovou zložkou alebo ju nahrádza komunikácia prostredníctvom sociálnych médií, umelá inteligencia v nábore či flexibilná práca ako lákadlo pre budúcich zamestnancov? 

 

Hostia:

Tony DÚBRAVEC | Head of ProjectsWild Cards
Lívia RESUTÍKOVÁ Kouč, Konzultant, Partner; MenkynaPartnes
Martina ŠTARKOVÁ Managing Director, Jobangels
 
12:40 - 12:50
ZÁVEREČNÉ SLOVO

Ľudmila GUERIN │Prezidentka HRcomm; Group Sales & HR Director, ZľavaDňa, Foxoboxo

Miroslava RYCHTÁRECHOVÁ Členka predstavenstva HRcomm; CE Head of Market Services manager for CZ,SK,HU; Tesco Central Europe

   
12:50 - 13:00 TOMBOLA A UKONČENIE KONFERENCIE
   
13:00  – 14:00 Obed

 

Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu v programe podujatia.