Naši hostia:
Leonardo TerzoliVice President, EFESO Consulting
Leonardo ukončil štúdium strojárstva na Polytechnickej univerzite v Miláne. Pred nástupom do EFESO Consulting v roku 2000 pracoval 5 rokov v spoločnosti Saint-Gobain group v oblasti výrobného a procesného rozvoja.
|
|||
Guido BetzManaging Director, Change International Ltd.
Guido Betz založil v roku 1991 spoločnosť, z ktorej je dnes medzinárodná poradenská skupina s 10 globálnymi kanceláriami, zamestnávajúca 52 zamestnancov a 250 celosvetovo pôsobiacich spolupracovníkov. Spoločnosť je od roku 1995 držiteľom ISO štandardov 9001:2008. Taktiež je od roku 2001 nositeľom ocenenia „Investor in People“ GOLD ako aj mnohých ďalších ocenení. Guido je autor početných publikácií v oblasti HR rozvoja a Organizačného rozvoja. Ako spíker vystupoval na viacerých medzinárodných konferenciách a pôsobí taktiež ako lektor na Technickej Univerzite v Esslingu a Wuppertale.
|
|||
|
Jan UrigaSenior Manager, PwC
Na Ústave experimentálnej psychológie SAV sa zaoberal výskumom a aplikáciou sociálnej inteligencie a rozhodovacích procesov lídrov, tu získal aj titul PhD. Od 2003 do 2009 pracoval ako HR manažér vo verejnej správe a v medzinárodných korporáciách. Od roku 2010 sa venuje konzultačným projektom v oblasti strategického riadenia zmien, inováciám, leadershipu a rozvoju firemnej kultúry. Externe vyučuje na FSEV a vedie MBA kurzy Change managementu a Leadershipu na Viedenskej technickej univerzite. V PwC je zodpovedný za vedenie a rozvoj kompetenčného centra v oblasti firemných transformácií. Skúsenosti získal participáciou aj na projektoch v Silicon Valley v Californii.
|
||
|
Martin Onofrejprezident, AICO - The Association for Internal Communications
V roku 1999 založil full-servisovú reklamnú agentúru PMP Marketing, ktorá poskytuje marketingové služby a poradenstvo pre nadnárodné a lokálne spoločnosti v stredoeurópskom regióne. Martin sa špecializuje na oblasti B2B marketingu, náborového marketingu, externej a internej komunikácie. Titul MBA získal na Nottingham Trent University Business School. Zároveň je absolventom medzinárodného programu v oblasti internej komunikácie Melcrum Black Belt International Communication Program na School of Management na Cranfieldskej Univerzite vo Veľkej Británii. Martin je tiež zakladateľom a prezidentom AICO (The Association for Internal Communications) – jediného profesného združenia svojho druhu na Slovensku.
|
||
Martin ChinorackýManaging Director, Libellius
Martin Chinoracký je spoluzakladateľ spoločnosti Libellius, kde zároveň pôsobí ako konzultant, tréner a kouč. Vo svojom portfóliu má významné medzinárodné spoločnosti, pre ktoré riadi projekty zamerané na vytváranie stratégií, zmeny firemných kultúr, nastavovanie systémov riadenia, ako aj rozvíjanie zručností manažérov. Pripravuje a vytvára nové produkty pre potreby realizácie konzultačných a tréningových služieb. Jeho tréningovými programami prešlo viac ako 8000 účastníkov. Je zakladateľom HR Pharma fóra v Slovenskej a Českej republike. V predchádzajúcom období pracoval pre tréningovú spoločnosť Mercuri International na pozícii senior konzultanta, kde sa venoval projektom zameraným na zvyšovanie výkonnosti obchodných tímov. Ďalej pracoval pre nemecký koncern Flachglass, v ktorom absolvoval niekoľkomesačnú stáž. Svoju pracovnú kariéru začínal v podniku zahraničného obchodu. Je absolventom Vysokej školy ekonomickej v Bratislave.
|
|||
Peter DosedlaCEO, Express People Už počas vysokoškolského štúdia manažmentu a zahraničného obchodu pracoval ako tlmočník, prekladateľ a poradca pre zahraničné firmy. Po ukončení univerzity pôsobil ako výkonný riaditeľ zahraničnej importnej spoločnosti, kde manažoval team viac ako 300 spolupracovníkov. Posledných 15 rokov sa venuje rozvoju HR a personálnemu ako aj výrobnému outsorcingu, pričom sa špecializuje na lean production a optimalizáciu výrobných procesov. V skupine EXPRESS PEOPLE zastáva funkciu CEO a zodpovedá za daily operations a business development pre región CEE. Je členom prezídia HR Aliancie a zástupcom Zväzu elektrotechnického priemyslu SR a Združenia pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov - HRcomm. Aktívne prispieva k formovaniu názorov na mobilitu pracovnej sily ako aj stabilitu zamestnancov v rámci rôznych workshopov a konferencií. Externe prednáša a spolupracuje s Fakultou verejnej správy Univerzity P.J.Šafárika v Košiciach.
|
|||
Andrea Stoklasováriaditeľka kancelárie prezidenta, Finančné riaditeľstvo SR
Získala bohaté skúsenosti v oblasti komunikácie a médií od prvých krokov svojej profesionálnej kariéry. Začala pracovať v printových médiách, potom pokračovala v televíznom spravodajstve a publicistike, venovala sa moderovaniu a tvorbe televíznych programov v STV, ako sú: Noviny STV, GBS, Ranný magazín, Týždeň v parlamente. Pracovala ako moderátor a hlásateľ v bývalom TWIST rádiu. Neskôr rozvíjala svoje manažérske schopnosti na Ministerstve školstva ako riaditeľka odboru masmediálnej politiky. Pracovala tiež pre Národnú lotériu Tipos. V PR agentúre Prime Time bola zodpovedná za komunikačnú stratégiu. V súčasnej dobe je riaditeľkou kancelárie prezidenta finančnej správy na Finančnom riaditeľstve SR. Zodpovedá a dohliada na činnosť a výkon 7 veľkých oddelení, vrátane oddelenia komunikácie alebo oddelenia podpory a služieb pre verejnosť.
|
|||
Marcela HolickaChange Manager EEMEA, Mondelēz International
Marcelinou túžbou a zároveň poslaním je robiť zmenu ľudskou. Profesne sa o to stará v Mondelēz International v regióne východná Európa, Blízky východ a Afrika. Zmenu, ktorá je v Mondelēz jedinou stabilnou veličinou, sleduje v priamom prenose a manažuje v rámci viacerých transformačných projektov. V minulosti bola súčasťou zlúčenia a vytvorenia Jacobs Douwe Egberts a pôsobila ako Business Partner pre rozvoj, vzdelávanie a talent acquisition v Mondelēz European Business Services Center.
|
|||
Linda HolbecheHolbeche Consulting, Proffesor and Researcher at University of Bedfordshire & Cass Business School
Linda je jedným z riaditeľov spoločnosti The Holbeche Partnership, ktorá sa zameriava na poskytovanie poradenských služieb v oblasti rozvoja založených na výskume. V minulosti pracovala na nasledovných pozíciách: riaditeľka pre výskum a politiku v inštitúte Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD), riaditeľka pre leadership a consulting v nadácii The Work Foundation, riaditeľka pre výskum a stratégiu v Roffey Park a manažérka pre manažérsky rozvoj pre American Express.
|
|||
Ján VlachChange Manager 2016, Head of Retail Risk, Tatra Banka
Ján Vlach je rotujúcim Change managerom v Tatra banke v roku 2016. Téme change managementu sa venuje od roku 2012, kedy bol program Change managementu v Tatra Banke spustený. Jeho stála pozícia je riaditeľ odboru Retail Credit Risk Management. V Tatra banke pôsobí v oblasti risk managementu na rôznych pozíciách od roku 2003. Ján Vlach vyštudoval Fakultu managementu UK odbor financie a Fakultu psychológie UK.
|
|||
Stefan RosinaChairman of the Board of Directors, MATADOR HOLDING, a.s. Štefan Rosina sa narodil v Púchove. Vyštudoval Chemicko-technologickú fakultu SVŠT v Bratislave. Doktorandské štúdium ukončil na Národohospodárskej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave v roku 1998. Technickou univerzitou v Ostrave bol menovaný docentom pre odbor riadenie priemyslových systémov. V roku 2013 ukončil štúdium MBA na Viedenskej Technickej univerzite. |
|||
Sami SokkarProfessor for Communication and Leadership
|
|||
Štefan FrimmerVedúci Odboru komunikácie a sponzoringu, Slovenská Sporiteľňa
Komunikácii sa venuje celú profesionálnu kariéru. V Slovenskej sporiteľni riadi externú a internú komunikáciu, sponzoring a eventy. V najväčšej slovenskej banke pracuje od roku 2007, najskôr v pozícii hovorcu, neskôr zodpovedal za PR a korporátnu komunikáciu banky. Od roku 2014 riadi aj CSR aktivity a eventy. V tomto období získala banka viacero ocenení v oblasti internej komunikácie a tiež nomináciu na ocenenie Via Bona za zodpovedné podnikanie.
|
|||
Bela LisákováŠpecialista na odbore komunikácie, Slovenská pošta
Bela Lisáková sa venuje externej a internej komunikácii od roku 1996. Pôsobila na Slovenskej pošte ako hovorkyňa, neskôr ako vedúca odboru komunikácie. Niekoľko rokov šéfovala komunikácii aj v spoločnosti SOFTIP, marketingovej komunikácii sa venovala v ANASOFTe. V súčasnosti sa venuje predovšetkým projektom internej komunikácie na Slovenskej pošte. Za projekty v oblasti CSR bola nominovaná na Via Bonu, nieľkokrát získala ocenenia aj v súťaži Podnikové médium roka, za projekt so spoločnosťou Dobrý anjel – ZOO Dobrého anjela dostala špeciálnu cenu Žirafa za pomoc deťom. Stála aj pri zrode projektu Vianočná pošta. Spoluzakladala Asociáciu hovorcov Slovenska. V rámci súťaže Grand Prix Aico 2015 získala za uvedenie nového produktu tretie miesto v kategórii Taktické riešenia. Viedla semináre zamerané na komunikáciu a PR na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici. PR a komunikácii sa venovala na špecializovanom kurze Jacksonvilskej obchodnej komory v USA. Študovala žurnalistiku, slovenský jazyk a literatúru na Univerzite Komenského v Bratislave a Škandinávske štúdiá na Univerzite Oulu, Fínsko.
|
|||
Lucia Kovarovič MakayováInterná a externá komunikácia, hovorkyňa, Volkswagen Slovakia
|
|||
PhDr. Miroslav ŠagátHR manager, Delta Electronics
Od 20. januára 2016 začal pracovať v spoločnosti Delta Electronics (Slovensko) na pozícií HR Manager v Dubnici nad Váhom. Predtým pracoval ako HR manager v AU Optronics (Slovensko). Okrem HR a diplomatických zručností má aj skúsenosti s projektovým manažmentom, najmä pri príprave, rozvoji, realizácií a monitoringu projektov Európskej Únie. Vo svojom voľnom čase má rád všetky športy, najmä bojové umenia. Je taktiež učiteľom Aikida. - HR Manager - Delta Electronics (Slovakia), s.r.o
|
|||
Ing. Jiří HudecPlant manager, Robertshaw
Je skúsený manažér a líder v oblasti prevádzkového manažmentu, strojárstva, IT a financií. Pracoval pre významných zákazníkov v podnikovom segmente (IBM, HP) a spotrebiteľského segmentu (Panasonic, Hitachi, BSH). Má medzinárodné skúsenosti.
|
|||
Ing. Štefan KandráčVedúci odboru školstva, Košický samosprávny kraj
|
|||
Katarína MatulníkováVedúca oddelenia pracovného práva, Allen & Overy
Katarína Matulníková je advokátka a v slovenskej pobočke medzinárodnej advokátskej kancelárie Allen & Overy vedie oddelenie pracovného práva. Katarína pravidelne radí zamestnávateľom pôsobiacim v rôznych odvetviach ekonomickej činnosti v oblasti pracovného práva, v sporových ako aj nesporných záležitostiach. Má rozsiahle skúsenosti s pracovnoprávnymi reštrukturalizáciami, vysielaním zamestnancov, prevodmi zamestnancov a prepúšťaním (vrátane hromadného prepúšťania). Do portfólia jej skúseností patrí aj navrhovanie/úprava vnútorných predpisov (pracovných poriadkov), pracovných a manažérskych zmlúv (zmlúv o výkone funkcie) a tiež poradenstvo s motivačnými programami a zamestnaneckými benefitmi, riešenie pracovnoprávnych aspektov akvizícií a poradenstvo v oblasti ochrany osobných údajov. Katarína je členkou Výboru Americkej obchodnej komory pre pracovné a sociálne záležitosti, pravidelne vedie semináre pre klientov a vystupuje na konferenciách týkajúcich sa pracovnoprávnej problematiky.
|
|||
Pavel BenešToyota Peugeot Citroen Automobile
Pavel Beneš pracuje v spoločnosti Toyota Peugeot Citroen Automobile od januára 2004. Investícia TPCA je jednou z najväčších v histórií Českej republiky. Pavel Beneš bol od úplného začiatku súčasťou HR teamu, ktorý bol zodpovedný za úspešné spustenie výroby. Je absolventom ekonomickej fakulty a počas svojej kariéry pôsobil na viacerých oddeleniach, ktoré svojou činnosťou patria pod personálne oddelenie. V rokoch 2011 – 2013 pracoval v európskej centrále Toyoty, ktorá sídli v belgickom Bruseli. Mal na starosti oblasť centrálneho plánovania pracovnej sily, náboru pracovníkov a služieb pre zamestnancov centrály Toyoty aj európskych pobočiek Toyoty (výrobné závody, logistické centrá rozmiestnené po celej Európe). |