KOSIT a.s.

V spoločnosti KOSIT a.s. počas roka pracuje 750 zamestnancov a svoje služby poskytuje viac ako 190 komunálnym zákazníkom (s celkovým počtom viac ako 545.000 obyvateľov) a 2.000 podnikateľským subjektom. Spoločnosť nakladá s viac ako 223 tis. ton odpadu ročne. Prostredníctvom Zariadenia na energetické využitie odpadov (ZEVO) KOSIT dodáva teplo 2.400 a elektrickú energiu 19.000 domácnostiam. 

 

 

Kontaktná osoba:

Richard Biznár

Chief Financial Officer

richard.biznar@kosit.sk

 

Richard Biznár od roku 2017 pôsobí na pozícii CFO skupiny KOSIT a v rámci organizačnej štruktúry riadi „back-office“ oddelenia, medzi ktoré patrí oddelenie ľudských zdrojov spoločnosti. Svoje manažérske skúsenosti získal počas pôsobenia vo viacerých funkciách medzinárodných spoločností akými sú PWC, HTC Holding, Lenovo či Asseco Solutions.

 

 

 

Prečo ste sa rozhodli stať súčasťou nás HRcomm-ákov?

Zásadnou motiváciou bolo nezostávať v „podnikovo-sociálnej“ izolácii v súčasnom svete dynamicky sa meniacich podmienok a pretlaku komplexných informácií kde práve HR úloha bude mať svoju zásadnú rolu napríklad pri prechode na automatizáciu, robotizáciu, AI a demografický vývoj.

 

Čo chcete pre HR komunitu urobiť?

Svoje poznatky chceme s HR komunitou zdieľať a odovzdávať jej naše skúsenosti z oblasti priemyslu, ktorý má svoje špecifické stránky v kombinácii so statusom väčšieho zamestnávateľa na východnom Slovensku, postupným presahom aj do iných regiónov, zamestnávaním marginalizovaných skupín obyvateľstva ako aj byť partnerom pre rôzne témy sústredené nielen na oblasť HR, ale širokospektrálne riadenie firmy vždy s pohľadom cez HR optiku. Našou investíciou bude aj organizovanie HRcomm stretnutí v rámci Košíc a okolia.

 

S akými témami sa chcete s nami podeliť?

  • Komplexnosť výberového procesu a jeho štandardizovanie v normách GDPR.

  • Optimalizácia a automatizácia transakčných a opakovateľných procesov.

  • Zamestnávanie marginalizovaných skupín.

  • Krátkodobé zamestnávanie.

  • Zamestnávanie absolventov škôl a ich rotácia v rámci členov HRcomm.

  • Interné vzdelávanie nedostatkových odborov.

  • Flexibilita pracovného času, práca z domu, dĺžka pracovného času a produktivita.