06. máj 2020 | WEBINÁR | 13:30 – 15:00
Webinár bude prebiehať v slovenskom jazyku
V týchto náročných časoch čelia manažéri mnohým novým výzvam. Zrazu sa každý stal vzdialeným manažérom a očakáva sa, že bude manažovať tímy využívajúce „remote work“. Väčšina manažérov považuje vedenie remote tímov za ťažšie, ako vedenie tých lokálnych.
Maxim učí Remote Management dlhé roky (ako dobre a správne k remote manažmentu pristupovať, osvedčené postupy a techniky). V rámci Lenovo majú s remote manažovaním mnoho skúseností. Na základe ich interného prieskumu, rozhovorov s manažérmi, (ktorých ich tímy identifikovali ako vynikajúcich remote manažérov) a rozsiahlych skúseností so školeniami remote work, vám tento webinár ponúkne praktické techniky, ako byť efektívnym remote manažérom.
Dozviete sa:
Neváhajte a pozvite na webinár aj svojho generálneho riaditeľa, či CEO. Ak bude pre vás tento webinár hodnotný a budete mať pocit, že môže byť užitočný pre viac ľudí vo vašej spoločnosti, môžeme ho zdarma zopakovať, aby sme pomohli aj vašim najvyšším manažérom.
Hosť: Maxim STRASHUN | Senior Functional HR Partner EMEA, Lenovo
Maxim Strashun is a Senior HR Partner at Lenovo - he supports the Services organization in EMEA. Previously, he was the Head of Talent Development for Lenovo EMEA. He specialized in development of current management, senior management, and pre-executive team and creating the future management pipeline. Maxim is Canadian. He moved to the Czech Republic eighteen years ago and worked as a management trainer, teambuilding instructor and management coach. Ten years ago, he moved to Slovakia to manage training and talent development for Lenovo in EMEA. He has trained in Europe, Asia, Latin and North America and lectured on management skills, developing future managers and engaging employees at universities and at HR conferences in Czech Republic, Slovakia, Austria, Germany, Spain, UK and Belgium. He loves to share ideas and programs, what worked for him and what he'd suggest to avoid - best learning happens during discussions. Since we’ve had a lot of useful experience with Remote Management in Lenovo – he’s happy to share it with you.
Rozsah: 1,5 hod.
Platforma: ZOOM
>> Po vyplnení prihlášky vám zašleme link na pripojenie sa k webináru. <<
Uzávierka prihlášok:
5. máj 2020 (utorok)
Účastnícky poplatok:
Spôsob úhrady:
Na úhradu účastníckeho poplatku Vám po podujatí vystavíme faktúru, príp. poplatok môžete uhradiť vopred na účet HRcomm č. SK63 1100 0000 0026 2219 0573, VS: 120. Daňový doklad pošleme po pripísaní sumy na účet. HRcomm nie je platcom DPH.