Kto vás pripravoval na kolektívne vyjednávanie?
Máte niekoho, na koho sa môžete obrátiť, keď sa potrebujete poradiť v tejto téme?
Poznáte overené zdroje, z ktorých čerpáte informácie a inšpirácie?
Ste začínajúci vyjednávač alebo máte dlhoročné skúsenosti s vyjednávaním?
Keď vás zaujala niektorá z otázok, alebo hľadáte iné odpovede k téme kolektívneho vyjednávania,
tak vás pozývame na sériu 5 workshopov:
1. workshop: 27.2. 2020 - NA ČO SÚ NÁM ODBORÁRI? – legislatívny rámec
2. workshop: marec 2020 - Kde sa vzali odborári a kam smerujú?
3. workshop: apríl 2020 – Praktické skúsenosti vyjednávačov
4. workshop: máj / jún 2020 – Rôzne pohľady odborníkov na kolektívne vyjednávanie
5. workshop: september 2020 - Ako pripraviť vyjednávací team na vyjednávanie
Cieľom tejto série 5 workshopov je vytvorenie platformy na zdieľanie „best practices“ ohľadom kolektívneho vyjednávania.
Tešíme sa na vás
Zuzana Boorová | Manažérka odmeňovania a sociálnych vzťahov, SLOVNAFT - Odborný garant
1. workshop
Dátum a čas: 27. február (štvrtok) | 8:30 - 12:30
Miesto konania: Maxman Consultants, Gajova 4, Bratislava
Program:
1. Na čo sú nám odborári? (Z. Boorová)
2. Legislatívny rámec (D. Zukalová)
3. Kolektívne vyjednávanie ako proces (D. Zukalová a Z. Boorová)
Uzávierka prihlášok:
Prihlásiť sa na podujatie môžete do 24. februára 2020 (pondelok)
Účastnícky poplatok:
Účastnícky poplatok zahŕňa organizačné náklady na podujatie, účasť na odbornom programe, lektorské zabezpečenie, prenájom priestorov, techniky, občerstvenie.
Spôsob úhrady:
Na úhradu účastníckeho poplatku Vám po prihlásení vystavíme faktúru, príp. poplatok môžete uhradiť vopred na účet HRcomm č. SK63 1100 0000 0026 2219 0573, VS: 120. Daňový doklad pošleme po pripísaní sumy na účet. HRcomm nie je platcom DPH.
V prípade neúčasti poplatok nevraciame; je možnosť vyslať náhradníka.