12. november 2014, Bratislava (Kominárska 2, Budova DOPRAVOPROJEKTu)
workshop
Registrácia účastníkov: 8:30 - 9:00
Odborný program: 9:00 - 16:00
Workshop bude zameraný na to, ako môžete vo Vašej spoločnosti realizovať implementáciu ochrany osobných údajov formou celofiremného projektu.
Dozviete sa, ako začať s nasadením nového zákona, pretože zavádzanie zmien a opatrení týkajúcich sa ochrany osobných údajov sú často vnímané zamestnancami ako obmedzujúce a bez pochopenia ich podstaty, čím sa míňajú účinkom.
Moderátor podujatia a odborný garant: Peter MINÁRIK (Executive Partner) zo spoločnosti COMM-PASS s.r.o. a Erika SLIVOVÁ (manažér kvality) zo spoločnosti ANASOFT APR, spol. s r.o.
BENEFITY:
Pochopenie ochrany osobných údajov v súvislostiach a získanie postupu vyriešenia tejto problematiky vo vašej firme. Na praktických príkladoch zhrnieme ČO je (bolo) potrebné zabezpečiť, pochopíte PREČO a vyskúšate si spôsob AKO ochranu osobných údajov zrealizovať projektovo.
o aktuálny stav požiadaviek legislatívy a vízia problematiky OOÚ do budúcna,
o vytvorenie si vlastného projektu OOÚ od začiatku až po jeho realizáciu
o spoznanie najčastejších problémov a chýb v oblasti OOÚ
o interaktívne zdielanie skúseností HR profesionálov
o prečo a ako riešiť OOÚ projektovo
PROGRAM workshopu:
1. Vaše skúsenosti a očakávania (brain wallking)
2. Čo je projekt / nie BP
• Čo je projekt a bezpečnostný projekt?
• Predprojektová fáza a poprojektová fáza
3. Ohraničenie projektu (obsah, čas, sociálne), kde ste Vy?
4. Analýza stakeholderov / prostredia
• Koho sa ochrana osobných údajov týka?
5. WBS - aktivity BP,
• Projektový plán a postup realizácie
6. Gantov diagram
• Časové súvislosti a konkrétne termíny
7. Diskusia a záver
PREZENTÁCIA NA STIAHNUTIE tu.
Účastnícky poplatok:
členská organizácia HRcomm - ZRRĽZ 40,- EUR/1 účastník
základná cena 65,- EUR/1 účastník.
Účastnícky poplatok zahŕňa organizačné náklady na podujatie, účasť na odbornom programe, lektorské zabezpečenie, pracovný materiál, prenájom priestorov, techniky, občerstvenie a obed.
Uzávierka prihlášok:
prihlásiť sa na podujatie môžete do 11. novembra do 14:00 hod.
Spôsob úhrady:
na úhradu účastníckeho poplatku Vám po workshope vystavíme faktúru, príp. poplatok môžete uhradiť vopred na účet ZRRĽZ č. 2622190573/1100, VS: 514. Daňový doklad pošleme po pripísaní sumy na účet. ZRRĽZ nie je platcom DPH.
V prípade neúčasti poplatok nevraciame; je možnosť vyslať náhradníka.