Atraktívny náborový inzerát & Employer Branding

9. a 10. marec 2016 - Bratislava (Gajova 4)

 

Workshopy o Employer Brandingu v Bratislave!

 

Ako začať s budovaním značky zamestnávateľa či ako napísať atraktívny náborový inzerát? Prídite na workshopy a objavte v sebe skrytého HR marketéra.

 

Programy workshopov sú zostavené tak, aby ste si z nich odniesli tipy a postupy, ktoré môžete hneď na druhý deň začať používať a stáť sa úspešnejším HR marketérom. Žiadnu atómovú vedu nečakajte :). Na workshopoch sa všeličo dozviete, ale tiež si to odpracujete. Workshopy sú pripravené podľa overeného receptu pekárne: 1/3 teórie + 1/3 príkladov + 1/3 cvičení. 

 

Maximálny počet účastníkov jedného workshopu je 15. Cieľom je, aby ste si z workshopu skutočne niečo odniesli. 

 

9.3.2016  EMPLOYER BRANDING

Tento jednodenný workshop je takým úvodom do budovania zamestnávateľskej značky.

 

S čím budete odchádzať?

  • rozumiem prínosom zamestnávateľskej značky
  • viem, ako si vybojovať rozpočet
  • mám jasno v tom, čo to značka zamestnávateľa je, čo vie a čo nevie
  • chápem, aké ingrediecie budem potrebovať
  • poznám postup, ako sa značka pečie a ako môžem začať

 

Čo si sami vyskúšate?

  • Indentifikujete - prečo vaša spoločnosť existuje, prečo máte svoje miesto na slnku,
  • Zistíte - čo zmaestnancom ponúkate, prečo by k vám mal ísť niekto pracovať.

 

 

10.3.2016 ATRAKTÍVNY NÁBOROVÝ INZERÁT

Na tomto workshope sa s Vami zase podelíme o recept, ako vytvoriť atraktívny inzerát a prilákať tak viac správnych ľudí.

 

Bude to síce drina, ale Vaše inzeráty budú potom ako magnet pre oči ľudí z Vašich radov.

 

S čím budete odchádzať?

  • viem, aké ingrediencie mám do inzerátu primiešať
  • poznám postup, ako napísať inzerát pre oči cieľovej skupiny
  • viem, ako písať inzeráty atraktívne a pritom nekecať

 

Čo si sami vyskúšate?

  • Vytvoríte jednotlivé komponenty atraktívneho náborového inzerátu
  • Navrhnete náborový banner a napíšete úderný text pre sociálne siete

 

 

Organizátor: BrandBakers (viac info o spoločnosti TU)

 

Účastnícky poplatok:
členovia HRcomm 10% zľava zo základného poplatku

cena jedného workshopu je 249,- Eur.Pre tých, ktorí sa zúčastnia oboch workshopov, platí špeciálna cena 470,- Eur.

 

Prihláška: prihlásiť sa na workshop môžete TU.

 

Pre viac info kontaktujte Zuzanu Štroblovú, e-mail: zuzana.stroblova@brandbakers.cz, tel.: +420 606 458 555

 

Miesto konania:

priestory spoločnosti Maxman Consultants, Gajová 4, Bratislava

 

Kto Vás workshopmi prevedie?
Petr Hovorka, Employer Brand Baker & Managing Partner at BrandBakers, cz.linkedin.com/in/petrhovorka1
"Svoju cestu k pečeniu charizmatických značiek zamestnávateľov som prešlapával 15 rokov. Viedol som a spoluvlastnil najväčšie české kalenádrové nakladateľstvo, spoluzaložil agentúru špecializovanú na internú komunikáciu, aby som nakoniec zistil, že mojim povolaním sú značky zamesntávateľa a moje miesto je u pekárskej pece v BrandBakers. Baví ma biznis, networking a stratégia. V pekárni sa venujem predovšetkým tvorbe značkových stragógií a hľadám pre pekárov nové výzvy. Pracovné aktivity prekladám rodinou a vychutnávaním života. Niektorí o mne hovoria, že som nenapraviteľný gurmán smiley."

 

Zuzana Stroblová, Brand Baker Trainee at BrandBakers, cz.linkedin.com/in/zstroblova
"K pekárom soms a pridala ešte len nedávno. Študuju magisterský odbor na VŠE a zároveň sa aktívne podieľam na činnosti študentského klubu HR klub. Rada vkladám energiu do projektov, o tkorých som presvedčená, že sa robia poctivo a s dobrým úmyslom. Ktorých hlavným poslaním nie je iba generovať zisk, ale hlavne zlepšovať alebo zodpovedne uľahčovať životy ľudí. V pekráni sa starám o tom, aby sa ľudia na našich akciách bavili a nerušene nasávali inšpiráciu. Baterky potom dobíjam v horách, rada chodím s batohom na chrbte a spím pod stanom."

 

Čo o workshope hovoria účastníci?
"Já jsem z workshopu nadšený - obsahově mě tohle téma opravdu zajímá a pan Hovorka na mě udělal 100% dobrý dojem. Podle mě jde za něčím, co cítí jako obecně správné, zaměřuje se na smysluplnost/selký rozum a to, co dělá, má šanci nejenom ho uživit, ale i více kultivovat celý trh - prostě takhle mě to fakt oslovuje. A skutečnost, že jsou i lepší prezentátoři, že některé pozitivně zmíněné společnosti jsou ve skutečnosti dost negativní i to, že nerozdával hotová řešení jako večerníček pohádky je pro mě zcela nepodstatné." Petr Macháček, Danone Nutricia


"Nemám ráda klišé, jsou to pro mě prázdná slova. Hodnoty pekařů z BrandBakers: Opravdovost, Jednoduchost, Skutečný přínos. Klišé, ani náhodou. Já a můj tým se osobně přesvědčil díky Petrovi a Hance, že pekaři přináší opravdová řešení, přestože to není snadné a bez upřímnosti a důvěry to nejde. Pekaři nám ukázali, že náborová komunikace jde dělat jednoduše a chytře. Workshop byl dřina, ale stálo to za to." Miroslava Tlusťáková, Česká pojišťovna

 

Čo si môžete k téme prečítať?

Náboru odzvonilo
Employer Branding není disciplína pro HR
Kdo obstojí na novém trhu práce?
Aktuální trendy HR marketingu v ČR pro rok 2015 (2. ročník)
Nábor se mění v přitahování. Budujte vztahy!
Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 1. díl
Prezentácia: Na cestě k přitažlivé značce zaměstnavatele
Prezentácia: Nábor zaměstnanců jako obchod a marketing