Na poslednom Experience Talks stretnutí v tomto roku sa predstaví Viktor Kostický, Sales & Leadership Trainer and Consultant.
Úspešne vyjednávať a zároveň zlepšiť zákaznícky dojem?
|
Empatia v biznise a jej využitie v marketingu
|
|
My ľudia, aj keď si to často neuvedomujeme, sme pri vyjednávaní výrazne ovplyvnení emóciami, dojmami, primárnymi potrebami a iracionalitou. Logika je síce tiež dôležitá, ale výrazne menej, ako by sa mohlo zdať. Jednoducho značná časť vyjednávania je schopnosť dostať druhého do psychologicky vhodného rozpoloženia. A na túto časť sa v prednáške prakticky pozrieme. Mimochodom viete ako cielene podporiť dôveru? Ako vytvoriť príjemný pocit? Alebo ako u druhého dosiahnúť pocit bezpečia?
|
Máte pocit, ak sa to preženie, že firmy dominantne vo verejnom priestore komunikujú dookola o sebe, o hodnote ktorú poskytujú, o tom aké sú dobré, o tom ako pomôžu a podobne? Čo keď sa táto „dogma“, výrazne zmení? Čo to spôsobí smerom k zákazníkom a aj k vlastným zamestnancom? Dokážeme úprimným dávaním získať viac financií a zároveň vytvoriť prostredie, ktoré dáva ľuďom v práci väčší zmysel? A ako tieto prvky interne zaviesť do firmy? |
|
Rečník
|
||
Viktor Kostický
|
||
Viktor je konzultant a lektor obchodu & leadershipu. Téme obchodu sa venuje širokospektrálne od stratégií, akvizície, auditov, vyjednávania a zavádzania LinkedIn obchodu do veľkých obchodných oddelení ... V oblasti leadershipu sa špecializuje na oblasť práce leadra s vlastným egom a na zmenu kultúry na princípoch dávania vs. brania. |
Program podujatia: |
|
Miesto konania: |
Hub Hub, Bratislava |
Organizátor: |
spoločnosť Anodius (spoločnosť je členom HRcomm) |
Registrácia: |
|
Účastnícky poplatok: |
Online streaming cez aplikáciu ZOOM 15 Eur bez DPH |
Viac informácií: |
https://www.experiencetalks.sk/
Andrej Winter Employee Experience Consultant |