|
||
Monika Hrubá
Demokratizace dat step by step
O dátach a práci s nimi sa veľa diskutuje. My sme si v Českej sporiteľni prakticky vyskúšali ako efektívne sprístupniť dáta v korporácii 10.000+. Radi teda predstavíme pohľad do našej dátovej a insight kuchyne. Ako s nimi naučiť dobre pracovať 220+ customer journey expertov. Kedy použiť interné dáta a kedy je lepšie si získať napriamo informácie od klientov. Ako to urobiť jednoducho a súčasne metodologicky správne. Online alebo offline.
|
|
Igor Tóth
Ako sa dostať do hlavy spotrebiteľa
Ako sa rozhodujú spotrebitelia? Čo sú kľúčové otázky pri riadení správania zákazníkov a aký je ich vzťah k zákazníckej skúsenosti? Rozhodovací proces spotrebiteľov z hľadiska teórie a veľa reálnych príkladov zo Slovenska, O2 aj digitálneho operátora Radosť. |
Monika vyštudovala psychológiu a mediálnu komunikáciu a väčšinu svojej kariéry sa venuje analýze zákazníckeho správania. V súčasnej dobe pracuje ako Customer Experience Area Lead v Českej sporiteľni a je priamo zodpovedná za dizajn zákazníckeho prístupu v spoločnosti s 10.000 zamestnancami a 4,7 mio retailovými klientmi. |
|
Igor Tóth je CEO spoločnosti O2 na Slovensku od januára tohto roku. Igor má bohaté skúsenosti v komerčnej oblasti a v spoločnosti O2 pracuje od roku 2008. Na post CEO prišiel z pozície riaditeľa marketingu. V O2 začínal ako špecialista pre prieskum trhu a postupne prešiel viacerými pozíciami. V roku 2011 pôsobil v oblasti riadenia zákazníckej skúsenosti v centrále Telefónica Europe v Londýne. V roku 2017 získal historicky prvý titul Marketér roka. |
Program podujatia: |
|
Miesto konania: |
online |
Organizátor: |
spoločnosť Anodius (spoločnosť je členom HRcomm) |
Registrácia: |
|
Účastnícky poplatok: |
Online streaming cez aplikáciu ZOOM 15 Eur bez DPH |
Viac informácií: |
https://www.experiencetalks.eu/
Andrej Winter Employee Experience Consultant |