|
||
Tomáš Potměšil
Nová realita a DNA zákazníckej skúsenosti
Ako bola odolná zákaznícka DNA firiem voči vírusu v Česku a na Slovensku? Ako sa zmenil prístup úspešných značiek k zákazníckej stratégii a dizajnu? Tomáš Potměšil, ktorý vedie tím Customer and Strategy v pražskej kancelárii KPMG, predstaví výsledky každoročnej štúdie zákazníckej skúsenosti. Zameria sa tiež na vzťah firemnej stratégie a customer experience. |
|
Tomáš Rosputinský
Ako (de)motivuje zákaznícka spätná väzba vašich zamestnancov?
Kto je angažovaný a kto by mal angažovať? Zabudnite na komplikované schémy. Spätná väzba od zákazníkov má obrovskú silu, pretože dáva zamestnancom uznanie. Ako zbierať spätnú väzbu, ako ju gamifikovať, ako ju prepojiť na Employee Experience a nakoniec zlepšovať biznis výsledky? |
Tomáš Potměšil sa zameriava na zákaznícke stratégie a riadenie customer experience. V KPMG Česká republika vedie tím Customer & Strategy Advisory. Tomáš sa podieľal na tvorbe medzinárodnej metodiky KPMG zameranej na zákaznícku skúsenosť. Českú kanceláriu reprezentuje v Global Customer Center of Excellence, ktorého pobočka sa vďaka tomu nachádza aj v Prahe. Na projektoch pracoval v desiatkach krajín od Spojených štátov po Saudskú Arábiu. |
CX nadšenec, ktorý spoluzaložil a vedie hodnotiaci systém STAFFINO. Tomáš verí, že práve pozitívna spätna väzba od zákazníkov dokáže zvýšiť engagement zamestnancov a priniesť firme lepšie výsledky. Oceňovaný systém STAFFINO využívajú desiatky veľkých nadnárodných firiem v takmer 30 krajinách sveta. |
Program podujatia: |
|
Miesto konania: |
online |
Organizátor: |
spoločnosť Anodius (spoločnosť je členom HRcomm) |
Registrácia: |
|
Účastnícky poplatok: |
Online streaming cez aplikáciu ZOOM 15 Eur bez DPH |
Viac informácií: |
https://www.experiencetalks.eu/
Andrej Winter Employee Experience Consultant |
|