14. jún 2018 │ Bratislava (Kino CINEMAX BORY Mall)
Tradičnú marketingovú konferenciu, ktorú zastrešuje týždenník TREND, určenú pre marketérov, ľudí z reklamných, mediálnych a PR agentúr či kreatívneho a online prostredia, predstavujeme v roku 2018 v novom koncepte, ktorý umožní širší priestor pre ťažiskové témy v hlavnej sále a ešte viac do hĺbky dovolí ísť vo zvyšnej časti programu, postavenej z odborných seminárov vedených v užšom kruhu workshopovým spôsobom.
Program:
V Main Hall sa v rámci celodenného programu z úst Davida Zappeho, marketingového riaditeľa Heinekenu, dozviete, ako marketing poňal na slovenskom trhu tento výrobca piva a čo sa dá naučiť z jeho úspešných kampaní. Privítame tiež zástupcov Poštovej banky, ktorí odprezentujú, koľko úsilia bolo za rozsiahlym rebrandingom a repozicioningom tradičnej značky a aké výsledky prináša nový komunikačný koncept.
Zahraničným hosťom konferencie bude kreatívny riaditeľ Oliver.Agency David Shanks, ktorý priletí z Londýna a hovoriť bude o tom, čo znamená byť kreatívny v dnešnom marketingu a či vlastne vieme, čo si pod kreativitou v súčasnosti predstaviť.
V troch menších sálach sa bude počas celého dňa konať niekoľko seminárov a tréningov. V rámci nich sa účastníci dozvedia, ako využívať všetky nástroje YouTube, aké sú praktické aspekty správy a využitia dát v marketingu či ako robiť efektívny influencer marketing. Viac info nájdete TU.
Čas: |
9:00 – 16:45 |
Miesto konania: |
CINEMAX BORY Nákupné centrum BORY MALL Lamač 6780 841 03 Bratislava |
Registrácia účastníkov: |
|
Pre viac info: |
Daniel Pšenák tel.: 02/3213 1222 e-mail: daniel.psenak@newsandmedia.sk |
Účastnícky poplatok: |
Základný poplatok 259,- Eur bez DPH. Predplatiteľ týždenníka TREND 233,- Eur bez DPH.
Členovia HRcomm majú zľavu 20%. |