Seminár bude prebiehať v angličtine, tlmočenie do slovenčiny je zabezpečené.
08.30 – 09.30 | registrácia a ranná káva
09.30 – 09.40 | otvorenie seminára
09.40 – 10.45 | 1. časť: Prečo je dôležité budovať značku zamestnávateľa
Hlavné dôvody, prečo je budovanie značky zamestnávateľa v súčasnosti v popredí viac ako kedykoľvek predtým, ako súčasné trendy vplývajú na Employer Branding.
10.45 – 11.15 | prestávka
11.15 – 11.45 | Case study: Calling All Creators Video Contest
V júni 2015 adidas Group predstavila celosvetovú internú video súťaž – Calling All Creators. Viac ako 160 krajín z celého sveta bolo oslovených, aby vytvorili inšpirujúce video predstavujúce značku zamestnávateľa, poukazujúce na hodnoty (EVP) a jedinečnosť adidas Group v tej - ktorej krajine. adidas Slovakia sa dostala po prvýkrát medzi 6 finálnych nominantov z celého sveta. Spíkri z adidas Group vám počas case study predstavia, v čom spočívala táto súťaž a tiež, ako sa adidas Slovakia s touto výzvou popasovala.
11.45 – 12.45 | 2. časť: Osvedčené postupy v oblasti budovania značky zamestnávateľa
Jasné definovanie stratégie značky zamestnávateľa je kritické pre optimalizáciu výkonnosti firiem v novom, meniacom sa podnikateľskom prostredí. Naučíte sa, ako rozvíjať a komunikovať špecifické a charakteristické výhody svojej značky, aby ste vynikli pred konkurenciou. Porozumiete, prečo technológie a sociálne médiá napomáhajú budovať značku zamestnávateľa unikátnym spôsobom.
12.45 – 14.00 | obed
14.00 – 15.45 | 2. časť: Osvedčené postupy v oblasti budovania značky zamestnávateľa - ČASŤ 2
Personalizovanie zamestnaneckej skúsenosti osvojením si prístupu k „životnému cyklu zamestnancov“ pre zaujatie, angažovanie a udržanie talentov; efektívny Employer Brand manažment a jeho nastavenie v zmysle značky zamestnávateľa, Employee Value Propositions, politikami riadenia, postupmi a systémami.
15.45 – 16.15 | prestávka
16.15 – 16.50 | 3. časť: Budúcnosť v oblasti budovania značky zamestnávateľa
Kľúčové trendy, ktoré budú určovať udržateľnosť zamestnancov v budúcnosti. Ako popredné spoločnosti spolupracujú s komunitami, v rámci ktorých pôsobia a ako ich za účelom posilnenia svojej značky zamestnávateľa rozvíjajú, aby prilákali talenty?
16.50 – 17.00 | záver
Počas seminára nahliadnete do svetových prípadových štúdií osvedčenej praxe a postupov v oblasti budovania značky zamestnávateľa značiek ako adidas Group, Google, IKEA, P&G, Deloitte, L'Oreal, Volvo Cars, Sodexo a LinkedIn.