Účastnícky poplatok:
členská organizácia HRcomm 215 € / 1 účastník
základný poplatok 335 € / 1 účastník
Účastnícky poplatok zahŕňa organizačné náklady na podujatie, účasť na odbornom programe, lektorské zabezpečenie, pracovný materiál, prenájom priestorov, techniky, občerstvenie - coffee break (14. a 15.10.), 2x obed (14. a 15.10.), 1x večera (14.10.). Je stanovený dohodou. V prípade neúčasti poplatok nevraciame; je možnosť vyslať náhradníka.
Spôsob úhrady: bankovým prevodom po potvrdení prijatia záväznej prihlášky. HRcomm nie je platcom DPH. Daňový doklad pošleme po pripísaní sumy na účet HRcomm č. SK63 1100 0000 0026 2219 0573, VS: 421.
Uzávierka prihlášok:
prihlásiť sa na podujatie môžete do 11. októbra 2021 do 12:00 hod.
Storno podmienky:
6. - 10. október 2021 .................................. 50 % účastníckeho poplatku
11. - 12. október 2021 ................................ 80 % účastníckeho poplatku
od 13. októbra 2021 ................................. 100 % účastníckeho poplatku
V prípade záujmu o rezervovanie ubytovania sa bližšie informácie nachádzajú v sekcii miesto TU.
Odoslaním prihlášky beriem na vedomie, že vstup na konferenciu bude umožnený len plne zaočkovaným osobám.
Definícia plne zaočkovanej osoby:
• Najmenej 14 dní a najviac 12 mesiacov po aplikácii druhej dávky dvojdávkovej vakcíny.
• Najmenej 21 dní a najviac 12 mesiacov po aplikácii jednodávkovej vakcíny.
• Najmenej 14 dní a najviac 12 mesiacov po aplikácii prvej dávky vakcíny, ak bola podaná v intervale do 180 dní od prekonania ochorenia COVID-19.