Sektor: Obchod (FMCG, Retail)
Regionálne kluby: HRcomm klub BRATISLAVA
Domovská stránka: www.jobangels.com
Hlavný predmet činnosti:
Sme mladý pracovný portál, ktorý sa snaží vytvárať priestor pre digitalizáciu a zefektívňovanie procesov. Usilujeme sa brať do úvahy, v čo najväčšej možnej miere potreby klientov a prinášať nové trendy do sveta hiringu. Veríme, že správni ľudia na správnom mieste sú hnacím motorom rastu spoločnosti a sú to práve ľudia, ktorí stoja za naplnaním stratégie spoločností. Riadime unikátny pracovný portál, ktorý sa zameriava na pasívnych kandidátov (cca 70 % pracovného trhu) a prostredníctvom našej Machine Learning (ALIS) nastavujeme cielené kampane na sociálnych sieťach s cieľom osloviť túto skupinu na trhu práce.
Kontaktná osoba:
Martina Štarková
Managing Director
Martina pôsobí v internom HR od roku 2008, kedy začínala ako trainee v Poštovej banke. V roku 2009 sa podieľala na budovaní retailovej siete spoločnosti PB Partner, dcéry Poštovej banky (hiring a následný rozvoj cca 120 obchodníkov - ročne). Od roku 2012 pôsobila v poisťovni Generali, kde v 2014 vybudovala oddelenie HR business partnerov a v rokoch 2016 a 2020 pôsobila ako Deputy HR Director. Od roku 2016 bola súčasťou senior manažérskeho teamu pre Stratégiu a Rozvoj Generali. Zároveň pôsobila ako projektový manažér pre projekty v rámci CEE regionu ( EVP, Engagement Survey; Generali Future leaders, Life-time partner - client centricity project., DI ambassador). Od júna 2022 je súčasťou team Jobangels pre projekty EVP, od mája 2023 vedie team Jobangels.
Prečo ste sa rozhodli stať súčasťou nás HRcomm-ákov?
Aby sme boli v spojení s HR komunitov a držali krok s aktuálnymi témami v oblasti HR.
Čo chcete pre HR komunitu urobiť?
Sme nositeľmi a ambasáromi zmeny v oblasti talent acquisition, pomáhame firmám nastavovať ich employer value proposition a pretavovať ho do efektívneho employer brand message. Radi by sme HR komunitu podporili v zavádzaní týchto zmien.
S akými témami sa chcete s nami podeliť?
Emloyer value proposition, budovanie značky zamestnávateľa, ako priniesť pracovné ponuky bližšie ku pasívnemu kandidátovi a ako spojiť marketing s HR.