Up Déjeuner, s.r.o.

Sektor: Poradenstvo, vzdelávanie; Služby
Regionálne kluby: HRcomm klub BRATISLAVA
Domovská stránka: www.up-dejeuner.sk

 

Hlavný predmet činnosti:

  • Sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu, služieb.

 

 

Up Déjeuner na Slovensku pôsobí už 29 rokov, ponúka rýchle a sociálne spravodlivé riešenia pre zamestnávateľov ako aj zamestnancov. Sme Up, tvorca účelových riešení v oblasti benefitov, sociálnej politiky, rekreačných poukazov a šetrení nákladov firmy. Zvyšujeme kúpnu silu ľudí pomocou digitálnych a klasických riešení, ktoré sú zamerané na pravidelné stravovanie, vyvážený životný štýl a zodpovednú spotrebu.

 

 

 

Kontaktná osoba:

Ing. Igor JANOK

Generálny riaditeľ
 
Po absolvovaní Fakulty ekonomiky služieb a cestovného ruchu v Banskej Bystrici, začal Igor Janok svoju profesionálnu kariéru v gastro sektore. Jeho pracovné kroky neskôr smerovali do nadnárodných firiem v telco a FMCG sektore. Následne sedem rokov pracoval v globálnej energetickej spoločnosti, z toho 5 rokov ako zástupca predsedníctva na Slovensku. V oblasti energetiky má aj takmer ročnú pracovnú skúsenosť zo Sankt Petersburgu, kde pôsobil ako riaditeľ fínskej pobočky Neste. V roku 2016 stál pri vzniku Delia Potraviny, s.r.o. ako autor konceptu, podnikateľského a finančného plánu. O rok neskôr bol menovaný generálnym riaditeľom a konateľom spoločnosti Up Déjeuner, s.r.o. na Slovensku. V tejto oblasti je stále na čele nastavovania produktov šitých na mieru pre zamestnávateľov, ktorí hľadajú moderné riešenia pre politiku odmeňovania zamestnancov a prosperitu svojej firmy. Od roku 2017 je členom predstavenstva Asociácie moderných benefitov (AMOBE). 

 

 

Prečo ste sa rozhodli stať súčasťou nás HRcomm-ákov?

HRcomm za nás najlepšie mapuje, odráža a vystihuje vývoj, trendy a skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov. Veríme, že členstvo v HRcomm nám  pomôže nastavovať zrkadlo k našej internej politike ľudských zdrojov. A zároveň, keďže mnohé naše produkty a služby sú zamerané práve na oblasť HR, ovplyvní aj naše inovácie v tejto oblasti.

 

Čo chcete pre HR komunitu urobiť?

Sme jedným z najvýznamnejších aktérov sociálnej a solidárnej ekonomiky. Mnohé naše produkty a služby používajú práve oddelenia ľudských zdrojov. Či už hovoríme o stravovacích kartách, benefitných poukážkach a programoch a/alebo teraz aktuálnych rekreačných poukazoch - tieto produkty boli vytvorené ako odpoveď na potreby trhu – najčastejšie práve potreby ľudských zdrojov. V prvom rade chceme HR komunitu aktívne počúvať – jej potreby inovácie, nových nástrojov do oblasti riadenia ľudských zdrojov, skúsenosti s efektívnosťou zvolených ciest a následne preniesť tieto poznatky do reality našich produktov a služieb tak,  aby čo najlepšie napĺňali očakávania ich používateľov.

 

S akými témami sa chcete s nami podeliť?

Skupina Up pôsobí aktuálne v 22 krajinách. Myšlienky sociálnej rovnosti, zodpovedného prístupu sú jej súčasťou DNA a základným stavebným kameňom produktov a služieb. Naša firemná kultúra nám umožňuje robiť veci inak – s dôrazom na vyváženosť pracovného a osobného života zamestnancov. Domnievame sa, že práve táto oblasť ako aj motivácia zamestnancov sú témy, ktoré môžeme priniesť a našimi skúsenosťami obohatiť diskusiu v HRcomm.