1. DEŇ │ 21. NOVEMBER 2019 (štvrtok)
08:30 - 09:30 |
Registrácia účastníkov |
|
|
09:30 – 09:50 |
OTVORENIE KONFERENCIE
Tatiana Orglerová, Prezidentka HRcomm
|
|
|
9:50 - 10:30 |
Turbulencie na finančných trhoch a v ekonomike sú dobrou správou!
Vladimír Vaňo, Economist, Journalist, Investor & Lecturer
Prečo personalisti pocítia oslabenie cyklu neskôr ako zásobovači, a v čom bude nasledujúce obdobie hospodárskeho oslabenia úplne iné, než skúsenosť spred desaťročia (2008/2009).
|
|
|
10:30 - 11:00 |
Trendy a tipy na ceste k unikátnej Employee Experience
Ján Debnár, Senior HR Consultant, CZ & SK Market Leader Kincentric
V nadväznosti na najväčší globálny prieskum k téme Employee Experience, ktorého sa zúčastnilo viac ako 1300 spoločností, si spoločne zodpovieme na tieto otázky:
- Ako flexibilne reagovať na potreby meniaceho sa sveta a zamestnancov novej "digitálnej generácie"?
- Aké sú aktuálne trendy a overená prax vo vytváraní unikátnej Employee Experience a vo vedení priebežného dialógu so zamestnancami?
- Ako sa darí našim krajinám v zavádzaní moderných prístupov v HR v porovnaní s ostatným svetom?
|
|
|
11:00 - 11:30 |
Coffee break |
|
|
11:30 - 12:10 |
Anatómia úspechu v biznise. Antropológia pre odkrývanie nepoznaného...
Vladimír Boroš, Obchodný a marketingový riaditeľ pre SK a CZ, Knauf Insulation
- Všetci počúvame zákazníkov, staráme sa o ich potreby, ale je to skutočne tak? Ako mi antropológia pomáha meniť zvyklosti a dívať sa inými očami
- Ľudia potrebujú poznať PREČO. Musí im to dávať zmysel, aby uverili v myšlienku, produkt, stratégiu, cestu – zamestnancom aj zákazníkom ale aj majiteľom a manažérom.
|
|
|
12:10 - 12:50 |
Happiness is being part of the dream team *
Riccardo Lucque, Šéfkuchár a majiteľ, sieť reštaurácií La Collezione
- La collezione group reaction and action towards the economy changes and trends.
- Value your staff and keep them in focus.
- Customers satisfaction is the real reward.
* Prezentácia bude v anglickom jazyku a nebude tlmočená.
|
|
|
12:50 - 14:10 |
Obed |
|
|
14:10 - 14:50 |
Hľadáme zákazníka za všetkým, čo robíme
Kateřina Lukášová, HR riaditeľka SAZKA
- Aký je rozdiel medzi zákazníkom a zamestnancom?
- Digitalizácia a zákazníci.
- Customer experience v SAZKA
|
|
|
14:50 - 15:30 |
Na veľkosti a veku (organizácie) záleží
Ondřej Slabý, Senior HR Business Partner AVAST
- Máme radi korporát? – Nezjednodušujme pohľad na rôzne svety organizácií
- Na veľkosti a veku záleží – HR stratégie v závislosti od veľkosti a „veku“ organizácie
- Customer Centric pracovné prostredie a vplyv na kultúru spoločnosti
- Stavanie globálnej organizácie a postavenie zamestnanca (zákazníka) v nej...
|
|
|
15:30 - 16:00 |
Coffee break |
|
|
16:00 - 16:40 |
Angažovaný zamestnanec, utópia alebo realita?
Ildikó Kukanová, Regionálna riaditeľka retailovej obchodnej siete VÚB
- Angažovaný zamestnanec, utópia alebo realita?
- Implementácia HR projektov v praxi.
- V ktorej časti riadiacej štruktúry začína zodpovednosť za fluktuáciu?
|
|
|
Od 16:40 |
Voľný program (wellness, ....) |
|
|
18:30 - 20:00 |
Večera |
|
|
20:00 - 21:00 |
Hudobný hosť večera: Robo Opatovský |
|
|
od 21:00 |
Večerný networking |
2. DEŇ │ 22. NOVEMBER 2023 (piatok)
9:00 - 10:00
|
Panelová diskusia: Keď funguje chémia v tíme, cíti to aj zákazník.
Moderátor:
Peter Dosedla, CEO, Board Member Manuvia
Hostia:
Michal Pišoja, Executive Director AGEL SK
Aleš Mlátilík, CEO Zľavomat
- Prečo sme vždy medzi mlynskými kameňmi alebo komu dať prednosť? Zamestnancom či zákazníkom?
- Nestáva sa zo zamestnanca v podstate zákazník? Nezačínajú byť jeho požiadavky nezlučiteľné s tým, že je zamestnanec?
- Neplatí viac, že zákazníci, ale aj zamestnanci nevedia čo chcú a preto im to musíme ukázať?
- Prestáva byť dôležité v akom segmente riadite HR, dôležitejšie je poznanie generačnej hmoty s akou pracujete, lebo iba dobrá generačná hmota upečie ten najchutnejší koláč. Taký, ktorý zachutí všetkým...
- Digitálna demencia, Digitálna slepota a hluchota, Digitálny marazmus, ...... prečo je odrazu všade všetko digitálne? Nie je čas zabrzdiť a prinavrátiť do HR intuíciu?
- Čo je dnešná Anatómia úspechu personálneho vizionára?
- Keď ideš stále hore alebo dopredu, väčšinou nezbadáš, ako vyliezaš z diery, lebo padať nie je sexi...
|
|
|
10:00 - 10:30 |
Coffee break |
|
|
10:30 - 11:10 |
Výzvy zákazníckej orientácie pri riadení ľudských zdrojov
Martina Možná, HR Director CZ/SK Schindler CZ
- Kto je zákazníkom HR? Zamestnanci, management alebo klienti firmy?
- Ako nastaviť zákaznicky orientovanú firemnú kultúru?
- Cesty prepojenia práce HR s potrebami zákazníkov.
- Zákaznicka orientácia v dobe nedostatku ľudí na trhu práce.
|
|
|
11:10 - 11:50 |
Stavila som na ľudí a ono to vyšlo!
Lucia Čišková, Managing Director Business Lease Slovakia
- Kde začať, keď firma padá ako domček z karát? Step by step návod.
- Naozaj platí: spokojní zamestnanci = skvelé biznis výsledky?
- Každý zamestnanec túži byť pyšný na svoju spoločnosť a chce byť trendy, sexi, cool! Ako to však docieliť?
|
|
11:50 - 12:00 |
ZÁVEREČNÉ SLOVO
|
|
|
12:00 - 13:00 |
Obed |
Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu v programe podujatia.