ČLÁNKY

Maxman Consultants aj v roku 2018 oceňujú najinšpiratívnejšiu osobnosť v oblasti HR cenou HRLeader.

 >>

V roku 1979 spoločnosť Procter & Gable prišla na trh s novým produktom, ktorý bol jej odpoveďou na celosvetový kozmetický trend “back to nature”. Išlo o nový šampón, ktorý kombinoval kozmetiku s mliečnymi výrobkami a volal sa Touch of Yogurt Shampoo.

 >>

Projekt To dá rozum, ktorého partnerom je HRcomm, momentálne získava kvantitatívne dáta o príprave absolventov pre trh práce z pohľadu škôl ako aj samotných študentov. Výskum nadväzuje na zisťovanie potrieb zamestnávateľov realizovaný v októbri a novembri 2017.

 >>

Predstavte si, že by ste vedeli pomocou herného dizajnu vytvoriť lepšie služby, produkty a angažovanejších kolegov či kandidátov. Prečo a ako sa oplatí nazerať na herný dizajn ako na novú metodiku pre HR?

 >>

#Chopok2 už má svoje meno! Chceli sme do názvu vložiť všetko, srdce ♥️ aj skúsenosti ????, veríme, že sa nám to podarilo: "Návrat do budúcnosti: spolu tvor(í)me vzdelávanie." Nový a zaujímavý koncept konferencie (nielen) pre “vzdelávačov“. Viac informácií a prihlášku nájdete na www.hrcomm.sk/chopok2

 >>

V dňoch 22. - 23. marca 2018 sme spolu so 180 účastníkmi opäť strávili dva úžasné dni v Demänovskej doline na konferencii #Chopok1. Viac info www.hrcomm.sk/chopok1.

 >>

Opäť tu máme nové číslo newslettera HRcomm. Pozrieť si ho môžete v sekcii Novinky - Newsletter. Prajeme príjemné čítanie :)

 >>
   
1 | 8 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 21 | 28