Konferencie

HRcomm & TA3 konferencia: Human Capital 2024

18.-19. apríl 2024

Prihlásiť sa
Pridať do kalendára

HRcomm & TA3 konferencia: Human Capital 2024

Program

8:15 - 9:15 Registrácia účastníkov
09:15 – 09:30 OTVORENIE KONFERENCIE
moderátorka konferencie:
Ľudmila GUERIN │Prezidentka HRcomm; Group Sales & HR Director, ZľavaDňa, Foxoboxo
09:30 - 10:30 PANEL 1 - Harmonizácia, ľudia a technológie: kde sme dnes a smer, ktorým kráčame v blízkej budúcnosti?

V modernom svete sa technológie stávajú neoddeliteľnou súčasťou každodenného života, a HR nie je výnimkou. Táto diskusia si kladie za cieľ preskúmať súčasný stav a budúcnosť technologických inovácií v oblasti ľudských zdrojov. Pozvali sme si do panelovej diskusie kvalifikovaných odborníkov v oblasti HR a technológií, aby diskutovali o súčasných trendoch a budúcich perspektívach využitia umelej inteligencie (AI) a ďalších technologických nástrojov v HR procesoch. Otvoríme témy ako sú nové prístupy k náboru, rozvoju a udržiavaniu talentov pomocou technológií, budúcnosť personalizovaných a adaptívnych technologických riešení v HR, či vplyv automatizácie na zamestnancov a ich pracovné role. Táto diskusia prinesie zamyslenie sa nad súčasným stavom a budúcich možností v oblasti AI a technológií v HR. Zároveň sa vieme inšpirovať, ako môžu technologické inovácie posilniť ľudské procesy a prispieť k celkovému úspechu organizácií v dnešnom dynamickom pracovnom prostredí.

  • Lukáš BAKOŠ │Managing Director, Maxman Consultants
  • José KADLEC │Spoluzakladateľ holdingu GoodCall a autor HR ROBO SAPIENS
  • Peter KRIŽAN │CEO, PERSONALITY Headhunting & Recruitment a TOP HEADS Interim manažment
10:50 - 11:50 PANEL 2 - Navigácia novým Leadershipom: Leadership vo firmách dnes

Súčasná doba prináša nové výzvy pre vedenie a riadenie vo firemnom prostredí. Táto panelová diskusia sa bude zameriavať na zvýraznenie dôležitosti líderstva vo firmách v súčasnom rýchlo meniacom sa svete. TOP manažéri budú zdieľať svoje skúsenosti a perspektívy na to, ako sa vedenie prispôsobuje novým trendom a technológiám, ako napríklad digitalizácii, globalizácii a zmenám v pracovnom prostredí. Určite sa dotkneme tém, aké sú kľúčové zručnosti a vlastnosti moderného lídra, implementácia inkluzívneho vodcovstva a rozmanitosti v pracovnom prostredí. A v neposlednom rade otvoríme aj tému ohľadne stratégie na podporu rozvoja nových lídrov a budovanie talentov, či riadenie a motivácia tímu v prostredí neistoty a zmeny. Diskusia pozvaných manažérov poskytne účastníkom príležitosť vypočuť si a inšpirovať sa o najnovších trendoch a osvedčených postupoch v oblasti líderstva, ako aj zdieľať svoje vlastné skúsenosti a názory na túto kľúčovú tému.

  • František BANÍK │ CEO, Banik a syn
  • Roman VAVRÍK │ Generálny riaditeľ, SWAN
  • Martin CÍGLER │CEO, SEYFOR
11:50 – 13:05 Obedová prestávka
13:05 – 14:05 PANEL 3 - Koniec vzdelávania vo firmách: zastaraný koncept alebo stále aktuálny?

Je vzdelávanie vo firmách len minulosťou, ktorá nám už nepomôže v dnešnej rýchlo meniacej sa globálnej ekonomike? Alebo je to stále neoddeliteľná súčasť rozvoja zamestnancov? Táto diskusia sa pohráva s kontroverznou myšlienkou, že vzdelávanie v tradičnom zmysle už možno nemá miesto v modernom pracovnom svete. Naši hostia budú diskutovať o tom, či je možné, že vzdelávanie vo firemnom prostredí je len plytvaním času a zdrojov alebo či je stále nevyhnutnou súčasťou investícií do ľudského kapitálu. Budú hovoriť o rôznych prístupoch k vzdelávaniu a jeho budúcnosti, zameriame sa na otázky, či a ako môžeme prispôsobiť vzdelávanie potrebám moderného pracovného trhu? Aké sú najnovšie trendy v oblasti vzdelávania a aký vplyv majú na budúcnosť pracovného trhu? Ako môžeme efektívne zhodnotiť a merateľne vyhodnotiť efektívnosť investícií do vzdelávania? Táto diskusia pozýva účastníkov k otvorenému a kritickému uvažovaniu o budúcnosti vzdelávania vo firmách a k zváženiu alternatívnych prístupov k rozvoju zamestnancov v 21. storočí.

  • Diana LOKERE │ Chief People & Culture Officer, Kempelen Institute of Intelligent Technologies
  • Zuzana VINKLEROVÁ │ Prokuristka, Vedúca rezortu Spolupracovník, Regionálna vedúca, dm drogerie markt
  • Jaroslav GRYGAR Konateľ a Senior Manažér HR & EMEA WEEC,  BEKO Europe
14:25 – 15:25 PANEL 4 - Starostlivosť, Srdce, Peniaze a Úspech: emocionálna, či finančná hodnota strategického Wellbeingu vo firmách

V dnešnej rýchlo meniacej sa dobe a spoločnosti je dôležité sa zastaviť a položiť otázku: Prečo je starostlivosť o blaho zamestnancov tak kľúčová? Prečo je téma wellbeingu rovnako dôležitá ako téma obchodného plánu? Táto diskusia sa snaží objaviť hĺbku a význam, ktorú má strategický wellbeing vo firmách, a prečo je táto starostlivosť o duševné a fyzické zdravie zamestnancov kľúčová pre dlhodobý úspech organizácií. Skúsime si zodpovedať otázky aký je vplyv emocionálneho wellbeingu na výkon a produktivitu zamestnancov? Aká je úloha vedenia pri podpore wellbeingu a tvorbe kultúry starostlivosti, aké sú dnes vo firmách iniciatívy a programy podporujúce duševné zdravie zamestnancov a prečo vyzývame a otvárame dôležitosť diskusie o implementácii strategického wellbeingu vo firmách?

  • Michal BODOCKÝ │ General Manager, BDM & Operations, DSV Solutions Slovakia
  • Michal BAČA │ Psychológ, kouč a konzultant,  Psychologickesluzby.sk
  • Jozef  SZABO │ Generálny riaditeľ, TOI TOI & DIXI
15:25 – 15:40

UKONČENIE KONFERENCIE

moderátorka konferencie:

  • Ľudmila GUERIN │ Prezidentka HRcomm; Group Sales & HR Director, ZľavaDňa, Foxoboxo

Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu v programe podujatia.

Chcete sa prihlásiť na toto podujatie?

Nezmeškajte príležitosť – prihláste sa na naše podujatie a získajte nové poznatky a inšpiráciu pre váš profesionálny rast!

Prihlásiť sa

Spíkri

Diana LOKERE

Chief People & Culture Officer

Kempelen Institute of Intelligent Technologies

František BANÍK

CEO / neformálne SYN

Banik a syn

Jaroslav GRYGAR

Viceprezident HRcomm, Senior Manager, Business HR & WEEC

BEKO Europe

José KADLEC

Spoluzakladateľ holdingu GoodCall a autor HR ROBO SAPIENS

Jozef SZABO

Generálny riaditeľ

TOI TOI & DIXI

Lukáš BAKOŠ

Managing Director

Maxman Consultants

Martin CÍGLER

CEO

Seyfor

Michal BAČA

Psychológ, kouč a konzultant

Psychologickesluzby.sk

Michal BODOCKÝ

General Manager, BDM & Operations

DSV Solutions Slovakia

Peter KRIŽAN

CEO

PERSONALITY Headhunting & Recruitment a TOP HEADS Interim manažment

Roman VAVRÍK

Generálny riaditeľ

SWAN

Zuzana VINKLEROVÁ

Prokuristka, Vedúca rezortu Spolupracovník, Regionálna vedúca

DM Drogerie Markt

Účastnícke poplatky

  • základná cena pre členov HRcomm – 139 EUR bez DPH
  • základná cena pre nečlenov – 169 EUR bez DPH

Miesto konania

NH Bratislava Gate One​ - Ambrušova 7, 821 04 Bratislava

Partneri

Usporiadatelia:

Odborný garant:

Generálny partner:

Hlavný partner:

Partneri:

STAŇTE SA SÚČASŤOU HRcomm!

Sme otvorení novým členom! Členom HRcomm sa môžu stať právnické osoby, ktoré súhlasia so Stanovami našej organizácie, rešpektujú Etický kódex a chcú sa aktívne podieľať na dosahovaní našich cieľov. Vstúpte do našej komunity, zdieľajte svoje vedomosti a skúsenosti a prispievajte k rozvoju HR na Slovensku!

CHCETE SA PRIDAŤ KU GroWith HRcomm?

Platforma GroWith HRcomm je miestom, kde sa stretáva vášeň pre HR a túžba po raste! Sme komunitou, ktorá zdieľa skúsenosti a podporuje rozvoj talentov v oblasti ľudských zdrojov. Buďte súčasťou komunity, ktorá posúva HR na novú úroveň! Čím viac zdieľame, tým viac získavame.

Nadchádzajúce podujatia

17.

06. 2025

Legislatíva

Nová smernica EÚ o transparentnosti odmeňovania – Pripravte sa na zmeny!

Kategória: Naše podujatia

17.

06. 2025

Growith

GroWith HRcomm Akadémia: Wellbeing